מצטערים, אין לך הרשאה להדפיס.

 

ניתן לרכוש מנוי לאתר בטלפון: 03-6186141.

 

ספרים
או
וגם
או
נקה שדות
הפרשנות לחוק המרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות

הפרשנות לחוק המרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות

עו"ד שלומי נרקיס
תאריך הוצאה ינואר 2014
הוסף לסל
מחיר הספר
298.00 ₪
לרכישת מנוי
רשימת הפרקים
2
הצג בדף:
פרקים
הפסיקה קבעה שיש להעלות את רף הענישה בעבירות מס, כאשר המדיניות הרצויה היא הטלת עונשי מאסר מרתיעים וקנסות משמעותיים, הנגזרים מהיקף ההונאה והגזילה מקופת הציבור, ואין הצדקה להקלה בעבירות אלה {ראה ע"פ (מחוזי ת"א) 70834/02 אלחרר נ' מדינת ישראל, דינים-מח לג(8), 110 (2003); וגם רע"פ 4654/92 ארגוב נ' מדינת...
1. כללי המרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות פועל מכוח החוק לשם גביית קנסות בתיקים בהם פסק בית-המשפט קנסות או הוצאות ובדו"חות תעבורה מסוג ברירת משפט שניתנו על-ידי משטרת ישראל שבהם הוטל על הנאשם קנס והקנס לא שולם.   סעיף 228(א) לחוק סדר הדין הפלילי מחיל הסדר מיוחד על כל "עבירת קנס שהיא עבירת...
על חייב לשלם את חובו ובאם לא יעשה כן ולא יעמוד בתשלומים שעליו לשלם, המרכז לגביית קנסות יפעל למען גבייתו מכוח החוק. עיקולים שהוטלו על-ידי המרכז לגביית קנסות, יוסרו עם תשלום החוב.   המרכז לגביית קנסות פועל כפי שמחייב אותו הוראות החוק והדין.   חוב הנוצר מהוראה שניתנה כדין והמרכז פועל...
1. ההבחנה בין קנס מינהלי לברירת קנס בדין קיימת סמכות להטלת קנס בלא משפט, והיא בדרך של קנס מינהלי. האפשרות להטיל קנס מינהלי מוסדרת בחוק העבירות המינהליות. קיימים הבדלים בין עבירת קנס לבין עבירה מינהלית הגוררת אחריה קנס מינהלי {ראה גם בג"צ 2126/99 דה הס נ' עיריית תל-אביב-יפו, פ"ד נד(1), 468, 476 עד...
פקודת פשיטת הרגל (נוסח חדש), התש"ם-1980 {להלן בפרק זה: "הפקודה"} מתווה מספר מסלולים לסיום הליך של פשיטת רגל.   מסלול אחד: פשרה או בהסדר. הכלל במסלול זה, כי בכל שלב של פשיטת הרגל רשאים החייב ונושיו לגבש הסדר:   לפני מתן צו כינוס, ואף בלא שהוגשה כלל בקשת פשיטת רגל {סעיף 19א לפקודה}....
סעיף 3א לחוק המרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות, התשנ"ה-1995, קובע כדלקמן:   "3א. פיצוי לקטין שניזוק מעבירה (תיקון התשע"ב (מס' 2)) (א) הורה בית-המשפט לנאשם לשלם פיצוי כאמור בפסקה (6) להגדרה "חוב" לניזוק מעבירה שביום החלטת בית-המשפט היה קטין,ישלם המרכז לניזוק את סכום הפיצוי שנפסק, עד לתקרה...
סעיף 5א לחוק המרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות, התשנ"ה-1995, קובע כדלקמן:   "5א. החלטה הטעונה הבהרה (תיקון התשס"ג (מס' 2)) (א) סבר מנהל המרכז שהחלטה לעניין תשלום חוב, או חלק ממנה, טעונה הבהרה לשם ביצועה, רשאי הוא מי שהוא הסמיך לכך, לפנות בכתב לבית-המשפט או לגוף שנתן את ההחלטה, לפי...
סעיף 6 לחוק המרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות, התשנ"ה-1995, קובע כדלקמן:   "6. מסירת מידע (א) מנהל המרכז או עובד המרכז שהוא הסמיך לכך, רשאי לדרוש מגוף ציבורי מידע על חייב לצורך גביית חוב או לצורך איתור נכסיו, במידה הנדרשת לצורך פעולות אלה. (ב) על-אף האמור בכל דין, ימסור הגוף הציבורי את...
סעיף 6א לחוק המרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות, התשנ"ה-1995, קובע כדלקמן:   "6א. רשמים לענייני המרכז (תיקון תשע"ב (מס' 13))   (א) שר המשפטים יקבע בכל מחוז, לשכת הוצאה לפועל שהרשמים בה ישמשו גם כרשמי המרכז ויהיו נתונות להם הסמכויות הקבועות בסעיפים 7 עד 7ו; הודעה על-כך תפורסם ברשומות;...
סעיף 8 לחוק המרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות, התשנ"ה-1995, קובע כדלקמן:   "8. עיכוב יציאה מן הארץ לשם מניעת סיכול גביה (תיקון התשע"ב (מס' 13)) (א) היה למנהל המרכז יסוד סביר להניח שהחייב עומד לעזוב את   הארץ ולסכל בכך את גביית החוב או הליך לשם גבייתו, רשאי הוא לפנות לבית-משפט שלום...
2

אני מסכימ/ה לתנאי השימוש באתר

כל הזכויות שמורות לאוצר המשפט הוצאה לאור בע"מ. השימוש באתר הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש ובכפוף לתנאי השימוש באתר (לחץ/י כאן). כניסה לתכנים באתר כמוה כהסכמה לתנאי השימוש באתר. 

למעלה
רוצה שנתקשר? הקלק כאן
הרשמה לניוזלטר!!! הקלק כאן