כל הזכויות שמורות לאוצר המשפט הוצאה לאור בע"מ
www.ozar-law.co.il

דוגמאות כתבי טענות בבתי-הדין לעבודה (2021)

שלומי נרקיס, עו"ד ונוטריון
תאריך הוצאה מרץ 2021
מחיר הספר
100.00 ₪

דוגמאות כתבי טענות בבתי-הדין לעבודה

(בראי תקנות בית-הדין לעבודה (סדרי דין), התשנ"ב-1991 ותקנות סדר הדין האזרחי, התשע"ט-2018)

 

לתוכן העניינים של הספר - לחץי כאן

 

הערה: כל רוכש של הספר יקבל גם גישה אינטרנטית לספר (בגירסת וורד!!!) (בנוסף לספר פיזית). לכן, לכל הזמנה יש להוסיף דמי משלוח!!!


במידה והספר נרכש און-ליין (מאובטח), הרוכש יוכל להיכנס עם שם המשתמש והסיסמא שהזין בעת ביצוע הרכישה.


במידה ורכשת את הספר באמצעות נציג מכירות, שם המשתמש והסיסמא ימסרו לך באמצעותו. 


כידוע, תקנות בית-הדין לעבודה (סדרי דין), התשנ"ב-1991 (תיקראנה להלן: "תקנות בית-הדין לעבודה (סדרי דין)") מסדירות את האופן בו ינוהל ההליך בבית-הדין האזורי/הארצי לעבודה (ייקראו להלן: "בית-הדין לעבודה").

 

ביום 01.01.21 נכנסו לתוקפן תקנות סדר הדין אזרחי, התשע"ט-2018 (תיקראנה להלן: "תקנות סדר הדין האזרחי") ששינו את אופן ניהול ההליך האזרחי.

 

על-אף שסדרי הדין בבית-הדין לעבודה ממשיכים להתקיים, בשלב זה, בהתאם לתקנות בית-הדין לעבודה (סדרי דין) ובהתאם להלכות הנהוגות בבית-הדין לעבודה, המחוקק ראה לנכון להחיל תקנות מסויימות הקבועות בתקנות סדר הדין האזרחי בבית-הדין לעבודה (ולעניין זה ראה למשל תקנה 129 לתקנות בית-הדין (סדרי דין)).

לאור האמור לעיל, לא אחת, עורך-הדין מתחבט בשאלות הבאות:

 

- האם יש להחיל על כתב טענות המוגש בבית-הדין לעבודה את הדין החל - מבחינה צורנית - על כתב טענות המוגש בהתאם לתקנות סדר הדין האזרחי?

 

- כיצד יש להגיש בקשה לסעד זמני בהתאם לתקנה 129(4) לתקנות בית-הדין לעבודה (סדרי דין) המחילה את הוראות תקנות סדר הדין האזרחי?

 

- אילו מסמכים יש לצרף לכתבי הטענות המוגשים לבית-הדין לעבודה?

 

ובכל אלה יעסוק חיבור מקיף זה.

 

יוער, כי הכנת הדוגמאות דרשה ניווט בין תקנות בית-הדין לעבודה (סדרי דין) ותקנות סדר הדין האזרחי על-מנת להגיע לדוגמא המושלמת שתקל על עורכי-הדין בהכנת כתבי הטענות ובעיקר התאמתן לעניינים שבסמכות בית-הדין לעבודה.

 

בנוסף, הספר מתייחס גם:

 

לתקנות בית-הדין לעבודה (סדרי דין), התשנ"ב-1991; לתקנות סדר הדין האזרחי, התשע"ט-2018;

 

- להוראות בדבר הגשת מסמך אלקטרוני לבתי המשפט ולבתי הדין לעבודה לפי תקנות סדר הדין אזרחי מיום 31.12.20;

 

- להנחיית נשיאת בית-הדין הארצי לעבודה בדבר הגשת בקשות לצו זמני מיום 29.08.18 (עודכן ביום 12.02.20);

 

- להנחיית נשיאת בית-הדין הארצי לעבודה מיום 29.08.18 באשר לאופן הגשת כתבי טענות, תצהירים, ערעורים, בקשות להארכת מועד ובקשות לחילופי ייצוג.

 

לסיכום, חיבור זה כולל דוגמאות כתבי טענות בנושאים שונים ומגוונים הן בבית-הדין האזורי לעבודה והן בבית-הדין הארצי לעבודה לרבות כתב תביעה, כתב הגנה, בקשות, תגובות, סיכומים וערעורים.

 

יודגש, כי כל רוכש של הספר יקבל גישה לספר (שם משתמש וסיסמא לאתר החברה) בפורמט וורד אשר יקל על השימוש בספר ויקצר את זמני העבודה של עורך-הדין.


כל הזכויות שמורות לאוצר המשפט הוצאה לאור בע"מ